اخبار سايت

سوالهاي متداول و مهم

سوالهاي متداول و مهم

از Deleted user در
Number of replies: 0
راهنمای اپلود پاسخنامه اسکن شده با نرم افزارCamscanner
برخی نکات مهم
در هفته اول ماه میلادی سیستم های شما Update دریافت می کنند، چنانچه پس از Update سیستم خود، در کلاس آنلاین با مشکل به اشتراک گذاری مطالب روبرو شدید و نتوانستید Share my screen و یا Share document و یا Share whiteboard انجام دهید. باید فایرفاکس خود را uninstall کنید و Firefox Mozilla و Adobe Flash Player و Adobe Connect Add-in را که در نرم افزارهی موردنیاز در سامانه آموزش الکترونیکی قرار دارد را نصب کنید.

 قابل توجه دانشجویان روزانه، شبانه و پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان
1- در صورتی که واحد انتخاب شده شما در ترم جاری به صورت مجازی در سامانه مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه ارائه شده باشد، برای شما نام کاربری و رمز عبور ساخته شده است در غیر اینصورت شما قادر به ورود به این سامانه نخواهید بود.
2- دانلود لیست دروس ارائه شده در این سامانه تا کنون (اول اردیبهشت 1399) زمان ارائه درس خود را از مدرس و یا دانشکده پیگیر شوید.
3- جهت ورود به سامانه آموزش الکترونیکی "نام کاربری و رمز عبور" : شماره دانشجویی شما می باشد. که در اولین ورود مجبور به تغییر رمز عبور خواهید بود. رمز عبور باید شامل "حروف کوچک، حروف بزرگ، اعداد و کاراکتری به غیر از حروف و اعداد" باشد و طول آن حداقل 8 کاراکتر باید باشد.
4-نکته بسیار مهم: پس از اولین ورورد به سامانه برروی نام خود در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید و در قسمت ویرایش مشخصات فردی آدرس ایمیل خود را ویرایش کرده سپس ایمیلی که به صندوق دریافت ایمیل شما ارسال شده است را تایید نمایید. در غیر اینصورت قادر به ورود به کلاس آنلاین نخواهید بود و در ورود به سایت در نوبت های بعد با مشکل رمز عبور مواجه خواهید شد.
5- پس از تغییر رمز عبور و اصلاح آدرس ایمیل تان وارد صفحه اصلی سایت شوید و در قسمت نرم افزار های مورد نیاز "فایرفاکس موزیلا، فلش پلیر، ادوب کانکت" را دانلود کنید. فایر فاکس سیستم خود را آنیستال و نرم افزارهای دانلود شده فوق را نصب کنید.
6- جهت مشاهده کلاس های ضبط شده حتما باید یک جلسه وارد کلاس آنلاین شده باشید.
7- نام کاربری زیر برخی از دروس تالاری به صورت عمومی در اختیار کلیه دانشجویان این دروس قرار داده شده است خواهشمند است به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نام، رمز عبور و ایمیل آن ها را تغییر ندهید. و با همان رمز عبور که به صورت پیش فرض اعلام شده است وارد سامانه شوید. (در صورت تغییر نام، رمز و ایمیل دانشجویان قادر به ورود به سامانه و مشاهده محتوا نخواهند بود)


 چه رشته هایی در دانشگاه صنعتی اصفهان بصورت مجازی ارائه میگردد؟

کارشناسی مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)

 ارشد مهندسی صنایع-مدیریت سیستم و بهره وری

 ارشد ریاضی کاربردی

 ارشد مهندسی کامپیوتر- هوش مصنوعی

 بدیهی است برگزاری رشته های دیگر کارشناسی ارشد نیز در برنامه توسعه این دانشگاه قرار دارد که به محض تصویب شورای دانشگاه و اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام مي‌گردد.

  

آیا مدرک فارغ التحصیلان دوره های آموزش الکترونیکی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری می‌باشد؟ 

کلیه رشته های آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی اصفهان با مجوز رسمی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری اطلاعات راه اندازی شده و مورد تاييد وزارت علوم مي‌باشد.

 

نتایج قبولی و ثبت نام چگونه اعلام مي‌شودو پس از آن دانشجویان چگونه ثبت نام کنند ؟

نتایج پذیرفته شدگان قطعی از طریق سایت سازمان سنجش در شهریور ماه هر سال اعلام میگردد . پس از ان بر روی صفحه اول سایت دانشگاه صنعتی اصفهان و همچنین سایت سیستم آموزشی گلستان ، اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدید الورود و نحوه پرداخت شهریه دانشجویان قرار میگیرد که دانشجویان بر طبق اطلاعیه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به اداره کل آموزش جهت پذیرش و ثبت نام و اخذ حساب کاربری سیستم آموزشی گلستان مراجعه می نمایند.

  

سایت دانشگاه صنعتی اصفهان:

http://www.iut.ac.ir

 

سایت سیستم آموزشی گلستان: 

http://golestan.iut.ac.ir

 

 

سایت سیستم آموزش مجازی ( LMS ) :

 http://elearning.iut.ac.ir

  

 دانشجویان، پس از ثبت نام و پذیرش ،جهت ثبت نام اصلی ترم و اخذ دروس مورد نظر و اطلاعیه های آموزشی مرکز و اعلام حساب کاربری داتشجویان جهت ورود به سیستم آموزش مجازی(LMS) و نحوه ارائه دروس ، کلاس های آنلاین و ...  به سایت فعلی / بخش اخبار مراجعه نمایند

 حساب کاربری دانشجویان جهت ورود به سیستم اموزش مجازی ، یک روز بعد از تاریخ ثبت نام اصلی،در روز 17 شهریور ماه فعال میگردد و از طریق اطلاعیه در همین سایت ، بخش اخبار به اطلاع دانشجویان رسانده خواهد شد

اخذ دروس دانشجویان در روز ثبت نام اصلی در سیستم گلستان انجام می شود که هر دانشجو  ، خود ، مراحل اخذ دروس ارائه شده را در سیستم گلستان انجام می دهد.

 راهنمای سیستم گلستان برای استفاده دانشجویان ، در صفحه اول سایت گلستان – پایین صفحه ( قبل از ورود به گلستان) قرار دارد.

  

شروع ترم تحصیلی این دوره ها از چه زمانی است ؟ 

شروع نيمسال اول، اواخر شهريور  و نيمسال دوم ، بهمن ماه مي‌باشد. در عین حال تقويم آموزشي هر سال تحصیلی قبل از شروع سال تحصیلی بر روی سایت دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام مي‌گردد.

 

دانشجویان چگونه خواهند توانست با شبکه ارتباط برقرار نموده و از دروس مجازی و کلاسهای آنلاین استفاده نمایند ؟ 

پس از ثبت نام اولیه دانشجویان و اخذ دروس مورد نظر هر دانشجو در سیستم گلستان ، اطلاعیه های تکمیلی در مورد حساب کاربری دانشجویان جهت ورود به سیستم آموزش مجازی ، راهنمای سیستم مجازی ، نحوه ارائه دروس و کلاس های آنلاین و ... به تدریج از طریق سایت  به اطلاع دانشجویان رسانده خواهد شد .

 هر دانشجو ، پس از دریافت حساب کاربری جهت ورود به سایت  LMS ، از طریق راهنماي سامانه  می تواند آموزش كار با سامانه را فرا گیرد.

 برای هر دانشجو ، یک روز پس از ثیت نام اصلی ترم ، حساب کاریری در سیستم آموزش مجازی ایجاد و دروس اخذ شده وی نیز اضافه میگرد. هردانشجو موظف است طبق ساعت اعلام شده درس در سیستم گلستان و اطلاعیه های مرکز ،  به سیستم آموزش مجازی وارد و در کلاس آنلاین درس مورد نظر شرکت کند .

 اهمیت حضور غیاب درس ، بستگی به نظر شخص استاد دارد.

 کلیه کلاس ها بصورت انلاین برگزار میگردد البته برای هر درس حدودا 3 جلسه کلاس حضوری گذاشته می شود (  حدودا هفته 6 ترم ، قبل ازامتحانات میانترم و قبل از امتحانات پایانترم)

 ارائه دروس بصورت کلاس های آنلاین ، کلاس های ضبط شده قبلی و یا ترکیبی از کلاس های ضبط شده و کلاس آنلاین رفع اشکال ، به همراه 2-3 جلسه کلاس حضوری می باشد.

  برای پاسخ به سؤالات درسی، اساتید و كمك مدرسين به‌ طور منظم در طول هفته از طریق كلاس زنده ، صندوق پیغام در سیستم مجازی و یا پست الکترونیک در دسترس دانشجویان خواهند بود.

 

 

آیا دانشجویان دوره‌هاي الكترونيكي مي‌توانند در کلاسهای حضوری دانشگاه صنعتی اصفهان شرکت کنند ؟

 دانشجویان پذیرفته شده در دوره های الکترونیکی نمي‌توانند از کلاسهای دوره های حضوری استفاده نمایند و حضور آنها تخلف محسوب مي‌شود.

  

امتحانات پايان ترم و میانترم چگونه و در كجا برگزار مي‌شود؟

 امتحانات پايان ترم به صورت حضوري و در محل دانشگاه صنعتي اصفهان بر طبق برنامه زمانبندي اعلام شده که در سایت در بخش اخبار در زمان مقرر به اطلاع دانشجویان رسانده خواهد شد ، برگزار مي‌شود.

  

درپاسخ دادن به تمرينات آيا شخص پاسخ دهنده براي استاد مشخص است؟

کلا هرگونه فعاليت دانشجو از طريق LMS بطور دقيق مشخص بوده و ثبت مي‌گردد.

 

آیا پس از فارغ ‌التحصیلی امكان ادامه نحصیل در مقاطع بالاتر وجود دارد؟

بلی. مدرك صادر شده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری است و بنابراین فارغ‌ التحصیلان آموزش الكترونیكی دانشگاه صنعتی اصفهان مي‌توانند در مقاطع بالاتر ، ادامه تحصیل دهند.

 

اگر در حین تحصیل انصراف داده‌شود، آیا شهریه(های) پرداخت‌شده عودت داده خواهدشد؟

خیر.

 

 

(توسط مسئول سایت پشتیبانی ویرایش شد - زمان اصلی طرح مطلب دوشنبه، 27 مرداد 1393، 12:40 عصر بوده است)

(توسط مسئول سایت پشتیبانی ویرایش شد - زمان اصلی طرح مطلب چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399، 12:43 عصر بوده است)